.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جدی بودن خطر کرونای انگلیسی
خطر نوع جدید ویروس کرونا که از انگلیس وارد کشور شده بسیار جدی است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه خطر افزایش شیوع کرونا جدی است، گفت: نوع جدید این ویروس که از انگلیس وارد کشور شده و خطر آن بسیار جدی است.

او افزود: انگلیس تاکنون جز ضرر نفعی برای مردم ایران نداشت و حالا نیز با ورود نمونه ویروس انگلیسی کرونا مردم باید بیشتر مراقب باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خصوص واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا نیز گفت: واکسیناسیون عمومی شاید تا یکسال دیگر ادامه داشته باشد و تا زمانی که این واکسن در اختیار همه قرار نگرفته است بهترین راهکار مبتلا نشدن به کرونا رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک، خودداری از برگزاری دورهمی‌های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این جلسه ،گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان برای افزایش نقش جوانان در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد که با تمهیدات شورای فرهنگ استان از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه خواهد شد.

او در خصوص امکان اکران فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در مازندران نیز ،گفت: با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا فیلم‌های فجر در سینما‌های استان‌هایی با رنگ‌های زرد و آبی اکران می‌شود و با توجه به وضعیت نارنجی استان در حال حاضر امکان برگزاری جشنواره فیلم فجر در مازندران وجود ندارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.